Z dniem 30.01.2019 r. firma Ecol Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu „Wdrożenie technologii produktu zintegrowanego dla branży energetyki wiatrowej”, ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w postępowaniu na zakup
3 sztuk MAT GRZEWCZYCH
(zgodnie z opisem zawartym w części „Opis przedmiotu zamówienia”.)
dofinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego
na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego),
dla osi priorytetowej: III. Konkurencyjność MŚP, dla działania: 3.2. Innowacje w MŚP.
Oferty należy złożyć w formie elektronicznej na adres: laboratorium@ecol.com.pl
nie później niż: do dnia 07.02.2019 r.
Termin związania ofertą upływa po 3 miesiącach licząc od dnia następującego po ostatnim dniu składania ofert.
Kolejne części niniejszego zapytania ofertowego zawierają oprócz opisu przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny oferty i informację o ich stosowaniu, a także szczegółowe warunki wykluczenia.
Opis przedmiotu zamówienia:
Kody CPV
39715200-9
Nazwa Kodu CPV
Urządzenia grzewcze
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup 3 sztuk mat grzewczych wraz z bezpłatną dostawą oraz rozładunkiem.
Dostarczony środek trwały musi być nowy.
Specyfikacja techniczna:
- Zastosowanie: beczka stalowa/plastikowa 200l
- Cel zastosowania: ogrzewanie
- Wersja: ogrzewanie płaszczowe
- Miejsce ustawienia: wewnątrz
- Szerokość zewnętrzna (mm) 1950
- Głębokość zewnętrzna (mm) 100
- Wysokość zewnętrzna (mm) 850
- Długość kabla (mm) 5000
- Obwód pojemnika min. (mm) 1800
- Obwód pojemnika maks. (mm) 1950
- Stopień ochrony IP 44
Kryterium dodatkowe
- Zasilanie 230V z wtyczką
Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie ważnej oferty.
Oferta powinna zawierać:
- termin ważności oferty (min. 3 miesiące licząc od daty jej złożenia),
- termin płatności ( min. 30 dni od daty wystawienia faktury),
- okres gwarancji (w miesiącach)
- czytelny podpis osoby upoważnione do wystawiania ofert
Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia.
Dostawca może złożyć jedną ofertę.
Dostawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Oferent wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć specyfikacje techniczne oferowanych produktów oraz podpisane oświadczenie o braku powiązań zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę.
Kryteria oceny oraz sposób ich stosowania
Spośród ofert nieodrzuconych, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą tj. z największą liczbą punktów, kierując się następującymi kryteriami i sposobem oceny.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
CENA – waga 100 %
Sposób oceny ofert:
KRYTERIUM: CENA – WAGA 100%
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:
Cena netto oferty najtańszej[PLN] / ilość punktów x100 = Cena netto rozpatrywanej oferty[PLN]
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 100 pkt.
Obliczanie ceny:
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z nabyciem, bezpłatną dostawą, rozładunkiem.
- Należy wyszczególnić w ofercie cenę netto oraz cenę brutto.
- Cena powinna być wyrażona w złotych polskich. W przypadku przedstawienia oferty w walucie obcej – w celu porównania wszystkich otrzymanych ofert, cena oferty zostanie przeliczona z waluty obcej na złote polskie po średnim kursie NBP z dnia poprzedzającego dzień wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną netto za sprzedaż oraz bezpłatną dostawę, rozładunek środka trwałego.
- Cena oferty stanowi wartość zamówienia i będzie niezmienna w toku realizacji zamówienia.
- Oferent wyraża zgodę na 3 miesięczny okres związania z ofertą, licząc od daty jej złożenia
Wybór zostanie dokonany w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie i jakościowo ofertę. Rozstrzygnięcie wyboru oferty odbędzie się w terminie do 10 dni roboczych od daty zakończenia terminu składania ofert. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru dostawcy będzie kierował się elementarnymi zasadami obowiązującymi na wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, min.:
- zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania,
- zasadą ochrony uczciwej konkurencji,- zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług,
- zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
Zamawiający wybierze ofertę z największą liczbą punktów.
W przypadku zaistnienia sytuacji, gdzie Dostawcy uzyskają tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze oferenta z niższą ceną, a w przypadku jednakowych cen wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty na taką samą liczbę punktów (i tą samą cenę zadania), do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub kilkoma Dostawcami.
Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej www.ecol.com.pl
Informacje na temat zakresu wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
– Dostawcę, który nie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
– Dostawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu tego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż stanowiącego przedsiębiorstwo powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– Dostawcę, którego Pracownik pozostaje z Pracownikiem Zamawiającego w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
– Dostawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
– Dostawcę, który z innymi Dostawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Dostawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
– Dostawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację;
– Dostawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Dostawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
Zamawiający może wykluczyć Dostawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Każdy z oferentów, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Dostawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Wytyczne Horyzontalne), a także:
1.1. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
- a) zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
- b) decyzji instytucji publicznych, w tym Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym;
- c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Dostawcy
- d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Dostawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego
1.2. Zmiany dotyczące terminu realizacji zadania:
- a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy;
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego.
- b) w przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.)
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego.
- c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca;
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca.
- d) W przypadku przedłużającej się niniejszej procedury ofertowej i wyboru Dostawcy;
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy procedura udzielenia zamówienia ulegnie przedłużeniu ponad pierwotnie planowany czas w wyniku zmiany zapisów zapytania, wydłużenia terminu składania ofert oraz przedłużania się terminu podpisania umowy z Dostawcą.
Wykaz dokumentów oraz oświadczeń:
- Treść zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych